TOP produse
Ofertă de produse
Newsletter
Plată cu cardul

Formular reclamatii si cereri de retur:

Stimate cumparator!

Va multumim ca folositi serviciul nostru de suport clienti! Scopul serviciului de suport clienti 24/7 este ca reclamatiile si cererile de retur ale cumparatorilor sa fie solutionate rapid. Va rugam ca pentru solutionarea rapida sa pregatiti factura emisa de SOBI ONLINE MARKET S.R.L si numarul ,,confirmarii automate al comenzii’’ (Confirmare 34902-123456).

           Numarul comenzii il puteti vedea pe urmatoarea imagine:

Exemplu nr. comanda


Pasii de urmat in cazul unei reclamatii sau cereri de retur :

Obligatiile cumparatorului:
1. Pentru reclamatii sau cereri de retur cumparatorul trebuie sa completeze formularul de reclamatii din magazinul nostru ( parfumland.ro).
2. Returneaza produsul cumparatorului, atasand factura in copie sau original.
3. Impacheteaza produsele corespunzator. Deteriorile din timpul returului nu se pot imputa vanzatorului.

Obligatiile vanzatorului:
1. Dupa sosirea produsului in posesia vanzatorului, acesta trebuie sa examineze produsul (procedura va fi inregistrata video incepand cu desfacerea coletului).
2. Intocmeste un proces verbal in care se vor gasii concluziile examinarii.
3. Anunta cumparatorul prin email despre concluziile examinarii.
4. In cazul unei reclamatii fondate se poate opta intre schimbarea produsului si returnarea contravalorii acestuia. In cazul unei reclamatii nefondate expedierea produsului inapoi catre adresa expeditorului se face numai pe cheltuiala cumparatorului.
5. In momentul in care cererea de retur se aproba, noi vom trimite curierul dupa colet pe cheltuiala noastra, dumneavoastra trebuie doar sa il impachetati corespunzator si sa il predati curierului.

Reclamații privind coletele: 
Va recomandam sa refuzati receptia coletelor care prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, sau sunt umede. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care sa fie menționată starea coletului din momentul livrării. Pentru reclamații in acest caz vă rugăm adresați-vă curierului.

Alege subiect:
Numarul comenzii:
Numarul de articol al produsului la care se refera reclamatia (PF123456):
Descrierea detaliata a reclamatiei sau cererii de retur:
Ce pretentii aveti in urma reclamatiei sau returului?
Va rog sa imi schimbati produsul
Aleg un alt produs de aceasi valoare
Doresc sa imi returnati rambursul
Daca ati ales returnarea rambursului treceti numele titularului contului bancar:
IBAN (trebuie sa aibe 24 caractere):
Poza pe care este vizibila defectiunea sau deteriorarea 1
Poza pe care este vizibila defectiunea sau deteriorarea 2
Poza pe care este vizibila defectiunea sau deteriorarea 3
Poza pe care este vizibila defectiunea sau deteriorarea 4
Adresa dumneavoastra de email (Verificati sa fie corect!):
Creare magazin online